جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! تور استقلال برای ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد بادامکی: مذاکرات با ماتزاری به بن بست رسید + فیلم درگذشت مادر پله + عکس نکونام در کنار شهریاری + عکس اختلاف چند میلیاردی گل محمدی با فولاد حقیقتی که اوسمار در مورد باشگاه پرسپولیس گفت امیری و رفیعی در نوبت تمدید قرارداد با پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی هلند و فرانسه در یورو۲۰۲۴| دلسردکننده! ۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! حمله جباری به دستیاران نکونام پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان | بازگشت ترابی به ترکیب اصلی

  • کد خبر: ۱۹۰۳۵۹
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان | بازگشت ترابی به ترکیب اصلی
تیم فوتبال پرسپولیس علیرغم مصدومان زیادی که در بازی با پیکان داشت، برای مسابقه با استقلال تاجیکستان دغدغه کمتری دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی که برای مسابقه هفته گذشته مقابل پیکان، ۱۱ بازیکن خودش را در اختیار نداشت، در بازی فردا (سه شنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۲) کار به مراتب آسان تری برای چیدن ترکیب اولیه‌اش دارد. ملی پوشان این تیم تقریباً استراحت کافی داشته اند و حالا می‌توانند در ترکیب این تیم قرار بگیرند و در فاز هجومی هم حضور کوتاه‌مدت مهدی ترابی در بازی مقابل پیکان نشان داد که این بازیکن تقریبا شرایط حضور در زمین را پیدا کرده و می‌تواند در بازی حساس مقابل استقلال تاجیکستان کمک حال یحیی و تیمش باشد.


با این‌حال به نظر می‌رسد یحیی بازیکنانش را با ترکیب زیر راهی میدان خواهد کرد:
علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و شهاب زاهدی.


البته احتمال حضور مهدی عمری به جای ترابی هم وجود دارد که در این‌صورت باید منتظر نشستن ترابی روی نیمکت و ورودش به زمین در نیمه دوم باشیم. امید عالیشاه هم یکی دیگر از مصدومانی است که به این بازی رسیده و یحیی می‌تواند روی توانایی‌های او حساب بازکند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->